13 Ekim 2008

İyi ki doğduuum :))


---Bugün itibariyle 22+2 yim. Sabah tartıldığımda 72.2 ydim, bu güzel. Dün gece nasıl uyumuşsam gece hiç uyanmadım ve sabah da çok zor kalktım 8.20 deki derse.
---Sabah ilk derste yaptırdığım group work e katılmadığı için gurup arkadaşlarının şikayet ettiği çocuğu yanıma çağırdım. Bire bir, neden katılmak istemediğini, yaptığımız çalışmanın yararlarını fln anlattım.Dinlerken beni yere bakıyordu. Gözlerime bak dedim, baktı ama cvp yok. Adını sordum... Hayat ne garip 10 küsur sene önceki arkadaşımın (tanıdığım da denebilir) oğluydu çocuk. Baba TR dışında 2. evliliğinden başka bir oğlu var 2-3 yaşlarında. Anahatlarıyla da olsa öyküyü bildiğim için çok üzüldüm. İnsanlar çocuk sahibi olmadan mümkünse 4356685 kere düşünsünler ya! Canım sıkıldı. Hayat ne garip ne garip ama ne garip gerçekten ...
---Cumartesi akşamı düğün yapılacak mekana gittik annemle.
---Dün doğumgünümdü. Çok güzel bir gün geçirdim. Hediyelerim de süperdi... :)) Çok şanslıyım. Mutluyum çok şükür gerçekten çok mutluyum. (Aman nazar değdirmeyeyim kendime!)
----Dün formatlandı laptop çektiğim foto ları bulup ekleyeyim bilahare...
NOt: Yukarıda görülen göbby the magnificient :P cumartesi akşamı çekilmiştir yani 21. haftanın sonu :)

Hiç yorum yok: