3 Şubat 2009

Şafak kaç ?

Haftasonu nasıl geçti hiç anlamadım...

Cumartesi evde seferberlik ilan edildi. Temizlik vardı. Perdeler fln yıkandı.

Pazar günü de ben bekledim ki hani bu bebekten önce belki son haftasonumuz, -ya da sondan bir önceki- hani başbaşa son demlerimizin keyfini çıkaralım ister birileri. Bir plan yapar, sürpriz yapar, birşeyler organize eder nebileyim Boğaz da bir kahvaltı olur, o olur bu olur....YOK. Tabii böyle beklentide olmak insanı sinirlendiriyor netekim kendi kendine beklediğinle kalıyorsun... E öğlene doğru artık patlayınca da 'Ee söyleseydin ya, tamam gidelim, nereye gidelim...' dense de tabii insanda iştah kalmamış oluyor ve evden çıkmak istemiyorsun...Yani ben istemedim, güzelim Pazar gününü de kös kös evde geçirdim! Huysuz bir günümdü belki ne yapalım :(

Geçtiğimiz hafta bebek arabası işini de hallettik süper oldu. :) Aklıma çok takılıyordu bu da bitti pek mesudum. :) Biz travel system alalım edelim diyorduk ama açıkçası Maclaren dışındakiler içimize sinmedi.E onların da fiyatları malum. Başka bir şey beğenemeyince bakmayı bırakmıştık, daha sonra hallederiz diye düşünüp. Sonra kuzenden Maxi-Cosi bir anakucağı geldi, bu kez anakucağına uygun araba alalım dedik. E, M.Cosiden başka birşeyle de uyumlu değil hiçbiri. Uyumlu tek marka vardı o da tek bir yerde bulduğumuz First Wheels. Bu bir Hollanda markası (ama tabii tahmin edin nerede üretilmiş ;) P.R.C.) Bu fiyata bence oldukça kaliteli bir ürün. Türkiye piyasasına yeni girmiş olmasından hesaplı olduğunu düşünüyorum.Bir kullanalım bakalım fikrimiz değişecek mi :)

Haa bir de geçen hafta gittiğim hamilelik eğitim seminerinde aldığım notları unutmayayım ve kaybolmasın diye buraya ekliyorum. Bir de sadece ilgilenenler okusun diye, sıkıcı olabilir çünkü uzun biraz...Ayşe Öner den yine konu da Yenidoğan Bakımı ve Gaz Masajı...
Masaj deyince Body Shop da masaj yağlarında ve birkaç ürün grubunda daha indirim gördüm bugün.Siz de bir uğrayın derim...

Dün Dr. randevumuz vardı. 3 haftadır her Pazartesi görüşüyoruz kendisiyle. Herşey yolunda, herşey normal çok şükür. Herhangi bir doğum belirtisi yok şimdilik.Duru da 3198 gr. olmuş.Maaşallah diyoruz kendisine!Hiç birşey belli değil. 'Herşey olabilir' motto suyla yaşayıp gidiyoruz. Tabii arada merak edip arayan eş dost da olmasa, ya da Pazartesileri Dr. randevusu olmasa ben bile unutacağım doğumun yaklaştığını...:) Hiç doğurmayacakmışım gibi geliyor. Alıştım böyle yaşamaya galiba...:)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ah erkekler ahh.
Sıfır beklentiyle yaşamak hayatı daha kolaylaştırıyor galiba degil mi Tuğçecim :)
arabanız hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.
Maşallah baya büyümüş minnoş, merakla bekliyorum ben de haberlerini.
Sevgiler.

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

Tuğçecim selam,
Ayşe Hn.'ın seminerine katılmakla çok iyi yapmışsın, gaz masajı çok işe yarıyor.
Sen esas beklenti kısmını bebekten sonra gör:) Beklentisiz olmak çok daha iyi kesinlikle :)
Bekliyoruz haberleriniz, sevgilerrr

Tuğçe dedi ki...

Sevgili Kiraz,
Katılıyorum evet,evet,eveet:)
Teşekkür ederiz! Biz de bekliyoruz ;)

Selam Tuğba,
Gaz masajında teorik olarak süperim ama başıma gelince bilemiyorum ne olur, yazarım artık:)
Teşekkürler

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

Tuğçecim ne olursa sor hmn, ilk günler zor oluyor çünkü, sevgilerr:)

elfeyp dedi ki...

tekrar merhaba,
nubynin burun aspiratörünü salmıştım, hala kullanıorum. İlk başlarda korkuodu ama alıştı artık o da :)