15 Mayıs 2009

3.Ay bitti



Bugün tam 3 aylık oldu Duru...Nice 3 aylara sağlıkla inşallah.


Cuma günü olan Dr. randevumuzu, bugüne aldık. Şu anda saat çok geç ve artık yatsam iyi olacak ama yazmadan yatmak istemedim. Randevumuz 13.00 deydi ve Duru'nun uyku saatine denk geldi, arabada ve Dr.un kapısının önünde beklerken hep uyuyordu. Soymak için uyandırdığımızda bastı yaygarayı.Resmen ne rahatsız ediyorsunuz, uyuyorum diye kızıyor,bir çığlıklar, çok şaşırdık... Ölçümler yapıldı, herşey normal (boyumuz 90.percentilde hatta) ama 3 hafta önceki ölçümlere göre az kilo almışız. Doktorumuz bir sonraki ay da böyle az artış olursa ek gıdaya geçeriz, yok kilo alım hızını yeterli bulursak 6 aya kadar yalnız anne sütü dedi...Tamam dedik, benim diş durumlarım nedeniyle salt sıvı beslenmem etkilemiş olabilir, büyük ihtimal öyle, bilmiyorum...Kilosu normal (50-75p.) olduğundan çok önemesemedim, gerekirse önümüzdeki ay Dr.un önereceği listeyi uygularız, dert değil.Yeter ki sağlıklı olsun. Rota virüsün ilk dozunu, pek sevmeden içti Durucuk...Oturma çalışmaları için fln çok erkenmiş, daha var...Bir de ayaklarını (yürüyecekmiş gibi) yere bırakınca güçlü basmıyor (eskiden basardı, hem daha küçüktü) biraz bu harekete çalışın dedi Dr.
Her kontrolden önce bir heyecanlanıyorum ben niyeyse, yine heyecanlıydım... :)


Öğleden sonra teyzelerim bize geldiler. Küçük teyzem ilk kez gördü Duruyu...Keyifli, güzel, bol anılı, kahkahalı bir gün ve geceydi....


Bu arada benim doğum izni de bugünlerde bitiyor galiba, bir ara uğramalı okula...



Ha, bir de sizlere bir sorum var, zaman ayırıp yardımcı olursanız sevinirim...
Gülmeyin ama yaşlanıyoruz yavaştan malum...Benim 3 aydan beri Duruya mimik yapmaktan belki de, göz çevrem sanki daha bir kırıştı. Göz altı kremi almam gerekiyor bugünlerde...Beyaz tenli olduğumdan mı, genetik miras mı, cildimin hassasiyetinden mi bilmem, yorgunluğum hemen gözlerime vurur, çabuk kızarır gözaltlarım, uykusuzsam iyice kötü görünür vs. Bir de cildim ince olduğundan yağlı bir ürün hemen o beyaz minik noktacık gibi şeylerden yapıyor bende...
Kullanıp memnun kaldığınız ürün (ler) neler arkadaşlar?
Yoksa siz de kozmetiğin hiç bir işe yaramadığını düşünenlerden misiniz?
Acaba nediir nediiir?
S.O.S.
Sevgiler herkeslere!

15 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

morarmış, kırışık gözaltları,uykusuz ifade anneliğin şanındandır. bırak öyle kalsın :))

Adsız dedi ki...

tuğçecim, kilo alımı dedigin gibi senin beslenmenden kaynaklıdır, dert etme diyecegim ki etmiyorsun sevindim. ne gerekiyorsa o, kasmaya gerek yok.
Goz altı icin Dr. Muradın C vitaminli spfli bir goz kremi var ben memnunum, ama agir gelir mi bilmem biraz yagli bi krem, bi bak istersen.,sevgiler.

Sen Gelince dedi ki...

Nice ayları uzun yılları olsun Duru'nun... Kilosu gayet normal bence de takılma... Kozmetik ürünlere inanıyor muyum bilmem... Defalarca onca para saydığıma göre en azından inanmak istiyorum... Ama bana düzenli kullanmak çok zor geldiğinden bir işe yarayamıyor maalesef... Ama kil maskesi, kayısı yağı gibi doğal şeylerin kesin faydası olduğunu düşünüyorum:)

Tuğçe dedi ki...

@Hülya
Aah ah haklısın Hülya,bırakalım dağınık kalsın...Ama duştan sonra fln geriliyor artık cildim ya,nolacak benim bu içler acısı durumum :)

@Kiraz
Vallahi de billahi de tillahi de etmiyorum Kirazım...(Böyle yemin etmeyi Ankaralı bi arkadaştan duymuştum:)...) sağlık önemli, çok şükür...Ne gerekiyorsa dediğin gibi, ha isterim anne sütü alsın max. ama Dr. bu insanlar, yıllarca okuyup hergün onlarca bebek görüyorlar,var bir bildikleri derim,vazifemi yaparım :)
Krem için sağol, bu haftasonu bakacağımdır!
Öperim seni de Doruku da :)

Tuğçe dedi ki...

@Nilsunun annesi
Evet aslında doğal şeyler kullanmak işe yarayabilir ama Tv. programlarına çıkıp reçeteler veren şişman, (ve dolayısıyla bu yüzden) gergin suratlı,doğu şiveli kadın var ya...O teyzeden hiç hazzetmiyorum ben.Yine de bir aktar var burada bizim, oraya da bakayım...Teşekkürler!

Unknown dedi ki...

maşallah çok tatlı bebeğiniz

sevil dedi ki...

maşallah prensese kilosu boyu çok iyi:)
bir önceki yazına yorum kısmına cvp yaazamadım Tuğçe, o nedenle 1- Rota virüsü denize hiçbişeycik yapmadı(biraz geç kaldım seninkide olmus ama:) ) 2- bizde o gün gymborre a gidemedik.1 gün önce deniz 4 aşı birden olunca feleği şaşatı, üstüne hazırlanırken kusunca haftaya kaldı bizim ders:)deneme dersine gidince yazacağım deneyimlerimizi.
bende anne olduktan sonra kırışıklıklarım gözüme batmaya başlamıstı ve şunları kullanmaya başladım. Nemlendirici olarak Vichy nin auqalia thermal göz nemlendiricisini , kırışılık için Avene nin kırışıklık kreminin kullanıyorum memnunum tavsiye ederim.

Deniz dedi ki...

ben de yorgun görünümden yakınıyorum bugünlerde, malum gece kalkmaları...

Ben yeni bir şey daha öğrendim: YOSUN YAĞI..
Bİrkaç gündür kullanıyorum iyi geldi.
Normal ürününü de kullan, bitkisel destek de iyi geliyor

kuzunun annesi dedi ki...

Bugün bana attıgın yoruma cok güldüm , yazda bez anılarını senlenelim ayol .
Duru buradan gayet saglıklı görünüyor , ek gıdaya falan gerek kalacagını hiç sanmam. Özgür anne gibi sende biraz karbonhidrat, bulgur falan takıl 2 hafta , topralanır muhtemelen .
Göz kremine gelince , nivea q 10 plus vardı bi fark göremedim , vichy myokine aldım oda fark yaratmadı bende . Koyverdim gitti şimdi bir tek yüz nemlendiricisi kullanıyorum- ( Kanebo) ben o kadar . İyi birsey alacaksan strawberryden al bari , 10 günde gelir . Cogu sey buraya göre yüzde 30 uygun oluyor , yada duty free fiyatları gibi . Neysem , sen zaten biliyorsundur

yeliz dedi ki...

ben clinique kullandım, shiseido filan denedim, olmuyor. tek kırışıklıklarım göz çevresi ve tamamen mimiklerden kaynaklı. bıraktım peşini, ne varsa onu kullanıyorum, kayısı yağı bile sürüyorum, bir de kullanmasam demek nolucak:) bu arada duru nun durumu iyi, ek mamaya gerek olmayabilir, olursa da dediğin gibi sorun yok önemli olan anne sütü alabilmesi.

saricizmeli dedi ki...

çok ısırmalık ama annesi bu bızdık:)
biz de kilo alamama günleri yaşadık, bakım kapsamında Umut Ege 400 gram ben 2 kilo babam 4 kilo aldık:))

mine dedi ki...

canım maşallah durunun boyuda kilosuda iyi..dert etme hiç..saglıklı olsunda..gözaltı kremi olarak ben sebamed kullanıyorum hem kozmetik içerikli değil bitkisel cokda memnunum fiyatıda normal cok pahalı degıl. ..tavsiye ederim canım..cok öptüm duruyu benim için öp kokla...

Tuğçe dedi ki...

@Esra G.E.:Çok teşekkürler!
@Sevil
Teşekkürler Sevilciğim, bizimki de deneme dersiydi işte bakalım haftaya gideriz herhalde...
Rota -sağolsun :P - bize de birşey yapmadı.
Ürün önerilerin için sağol, not ettim.Vichy'nin güneş koruma ürünlerini kullanıp çok memnun kalmıştım zaten.

Tuğçe dedi ki...

@Deniz:
Deniz merhaba,
Yosun yağını hiç duymadım,araştırayım bir.Nasıl birşey bu krem gibi değil sanırım.Bitkisel destek demişsin, hap gibi bir kapsül mü bu?Merak ettim.

@KuzuMun annesi,
Sağol, ben de sana çok gülüyorum...(Bknz:Hıdrellez-ağaç :)) Yazarım,tamam!
Bu sıcakta hiçbir güç bana bulgur pilavı yediremez Hayatcım ya, çorba yapıp içine atıyorum.Fayda eder değil mi?

@Yeliz
Çok teşekkürler önerilerine Yelizcm.Anne sütü konusunda da evet,umarım gerek kalmaz takviyeye...

@Sarı Çizmeli
Merhaba,
Afiyet olsun, neler pişirdin böyle?Bütün aileyi sıradan besiye çekmişsin yaz öncesi :) :)

@Mine,
Canım çok sağol...Umarım gerek kalmaz ek gıdaya dediğim gibi...Seni çok merak ediyordum, iyi olduğunuza çok sevindim...Sebamede de bakacağım...
Çok öperim minik Ceylinimi...

Primarima dedi ki...

Bosver kozmetikleri... onlar geçici seylerdır, Duru ile ilgilenmek yorulmak filan, uyku duzensızlıgı derken olusmusdur.Geçer bence.