8 Ağustos 2009

Acaba nedir nedir?

Bu sabah,
9 damla alınan demiri tükürünce çıkardık hemen üstündekini, acil müdahale...

Cam rendeden geçirilmiş 4 üzüm tanesi, yarım armut, çeyrek muz kokteylini kaşık kaşık götürdü...




Diğer kaşığı da benimkine saldırmasın diye eline tutuşturunca onu da ağzına götürdü, dişini kaşıdı...Dişler feci kaşınıyor...

Yarım saat geçmedi, biraz da yoğurt denedik...Olmaz demedi ama heryerine de bulaştırdı...
Bu beslenme saatinin de sonu malum, banyoda bitti...









Vee, işte size bir soru???


Parça parça görüntülerini kolajladığım aşağıdaki fotoğraf neye ait sizce?
"Ben buldum! Ben buldum!" diyenlerin cevaplarını, komik cevapları ve gerçekten doğru cevabın gelip gelmeyeceğini merakla bekliyorum...



Haydi bakalım kim bilecek???

8 yorum:

Tuğçe Türker dedi ki...

Zor bir soru en mantıklı cevap olarak düşündüğüm şeyi söyleyeceğim.Kızınızın kullanmasını istediğiniz ama onun umurunda olmadığı birşey diye düşünüyorum.Önlüğü mü? Bir bakıma bu kadar büyük te olamaz her halde diye düşünüyorum ama bilmemki.:)

fazi dedi ki...

ay ben dayamayıp yicüümm bu kızını senin yaa :) maşallah tatlı bıdık pek fotojenük.yani diğer fotoğraf konusunda bi fikrim yok zaten diğer fotoğrafların yanında bi önemide yok:) ben biraz daha bıcırığı izlicem izninle:)

Adsız dedi ki...

hımm bence bir ayakkabi bu, Durunun ayakkabisi, ayak kısımları boyle pati seklinde, bildim mi?

ben o duruyu ısırırım

kuzunun annesi dedi ki...

Hmmm , birkere figür kesin ugur böcegi ama ne oldugunu bulamadım yinede , yastık diyeyim ama daha ilginç birseyde olabilir .

ezginin annesi dedi ki...

maşallah çok tatlı yaa, yoğurt yiyişi harika bu yiğidin ( benim kızımı da hep oğlan sanıyorlar).Tahminime gelince; uğur böceğinden uyku tulumu mu diyorum ve hemen bu sıcakta ne alaka diyorum kendime. Oyuncak ahtapot ya da fil?!! Bu da çok saçma oldu,kırmızı fil mi olur yahu. Biraz düşünüp üçüncü hakkımı kullanabilir miyim.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

duru'ya "uğur böceği kostümü giymiş mini mouse kostümü" giydirdin ve emeklemeye çalışırken sırtından fotoğrafını çektin di mi?

senem dedi ki...

ahhhhh bu ne tatlı bir gülüş böyle... sen ne harika bir uğur böceğisin durucum!!! annen bizim yerime kocaman kocaman öpsün seni.

Tuğçe dedi ki...

Bütün yorumlara, herkese teşekkürler...Sevgiler :)