2 Temmuz 2009

1 Mim Alana 1 Mim Bedava

Aslında bu mim işinden çok hoşlandığımı söyleyemem ama düşününce biraz da yazma sebebi olması yönüyle güzel. Zaten benim birikmiş borçlarım da var. En güncelden geriye doğru gideyim. En son Özgür Anne mimlemiş beni, bir de yazın diye uyarmış kendileri.İşte cevaplar:

1.Kullandığım parfüm: Paco Rabanne Ultraviolet Summer pop EDT

2. Kullandığım krem:
Düzenli kullandığım bir şey yok aslında. Olay Multi Radiance

3.En son okuduğum 3 kitap:
- Yankı Yazgan, Bebeklikten Çocukluğa, İş Bankası Yayınları
- Buket Uzuner, Yolda, Turkuaz Yayınları
- Tracy Hogg, Bebek Bakım Sorunlarına Mucie Çözümler, Gün yayıncılık

4. En son aldığım 3 ürün:
- Duru için bebe comfort silikon kaşık,
- Kendime Grendene terlik,
- İkea dan fotoğraf çerçeveleri

5. Seyrettiğim 3 dizi:
Uzun zamandır Tv izlemiyorum gerçekten. Ara sıra da olsa izlediğim dizilerin de çoğunun sezon finalini kaçırmışım. Bu akşam Avrupa Yakası'nın final bölümü vardır diye açtım televizyonu ama yokmuş. Bitti mi? :) Dizi sayılmaz tabii de yazayım bir tek 'Haneler' diye birşey başladı, çok güldüm, ama zırt pırt günü değişiyor, galiba bu aralar moda oldu bu tür programlar. Güzel ama bazıları,kadroları iyi...Bir de Okan'ı seyrediyorum. Veeee hayatımda hiç Lost izlemedim. :) Bunu da yazayım istedim :)
Bu mim bu kadardı...Teşekkürler Mine ve Özgür...
Gelelim küflendirdiğimiz eski mimlere...
Kuzunun Annesi baby shopping demişti, benim okuduğum yanıtlar hep tekstil üzerineydi, hatırladığım kadarıyla öyle yani...
Duru doğmadan Neva'nın fotoğraflarında görüp beğendiğim Tiny Love tekmele ve Oyna Aktivite halısı ile Playskool'un hani çıngıraklı patikleri var ya, onları almıştım...Her iki seçimde de derin düşününce hep kendine zaman yaratma gayesi var. Çocuğu atayım halıya, kendi kendine takılsın, ayağına geçireyim patiği oyalansın, ben de keyfime bakayım gibi... :) Biliçaltı tespitlerim bir yana tabii çok araştırarak, bir çok kullanıcı yorumları fln okuyup aldım bunları, çok da iyi etmişim.
Hamileyken bebek bakımıyla ilgili hiç birşey bilmediğimden Ayşe öner'in seminerlerine gitmiştim. İyi ki gitmişim...Ne biliyorsam O'ndan öğrendim diyebilirim. Sonradan kitabını da aldım ve okudum, ve çoğu alışverişi de kendisinin önerileri doğrultusunda yapmıştım.
'Bool bool çıtçıtlı body...Bebek ilk 15 gün çok hızlı büyüyeceğinden 'New Born' ya da 'Tiny Baby' almaya gerek yok. Birden fazla hastane çıkışına da gerek yok. Hemen küçülecek ve pek çok parçayı kullanmayacaksınız. Bol bol 0-3 ay çıtçıtlı body.'
Dediği içüün ilk heves Mothercare'den mutluluktan uçarak alıp gereksizce uçuk bir para verdiğim 8 parçalı hastane çıkışını 3-6 ayla değiştirdim.
Bunun dışında bir Chicco hastane çıkışı vardı. çok güzeldi, çok kaliteliydi. Beğenerek kullandım.
Bir de Zeynep Bebe'den hediye gelen bir takım vardı. FB. O da kaliteli bir takımdı.
İlk ay çokca Chicco takımlar, tulumlar giydi, bence penye kaliteleri çok güzeldi.
Mothercare'den aldığım 7li bodyler vardı 0-3 ay.Onları da çok severek giydik. Biraz büyüyünce yakası bağrı çok açık duruyor ama yarım kol bodylerdi onlar ve genelde hep üzerlerine başka şeyler giydik...(Şubatta doğunca tabii lahana gibi biraz kat kat giydiriliyor.)
Genel olarak Mothercare'den aldığımız (aklımız başımıza gelince tabii indirim günlerini, Şaşkınbakkal ve Optimum'daki sezon sonu fırsatlarını kaçırmaz olduk) herşeyden memnunuz.
C&A: Eskiden, ben küçükken yani, teyzem Almanya'dan bu marka birşeyler getirirdi, çok sevinirdik. Artık burada da var. Çok da hesaplı. Bu marka hediye bir takım (Made in Turkey:)) ve body leri severek giydik.
Sevil blogunda önermişti aklımda kalmış Tesco markası, ama sadece Kipa'da satılıyormuş. Sapanca'ya giderken yol üzerindeki Viaport'a uğradığımızda hemen beyaz ve renkli bodylerinden aldım. Havalar çok sıcak, terledikçe değiştiriyoruz. Gayet güzel. Siz de benim gibi Tesco diye aramayın yalnız Cherokee yazıyor etiketlerde.
Bücürük :Buradan gelen hediyeleri beğenerek kullandım, ama hamileyken bir uğradığımda çok gereksiZ pahalı bulmuştum, belki bana öyle rastlamıştır, bilmiyorum, bir daha da gitmedim.
Wenice : Daha hamileyken 3lü tişört ve tek tek satılan tişörtlerden almıştım. İlginç mesela 3lü olanlar çok iyi çıktı, çok giyildi, renkler capcanlı kaldı, tek aldıklarımdan birinin (30derecede yıkanıyor hepsi) ağzı burnu kaydı, çabucak deforme oldu.
O piti piti :Bu markadan hediye gelen bir takım (kot elbise+tişört) benim en sevdiğim kıyafetlerden biri oldu.

Samimi bir arkadaşım var. Aynı tarihlerde doğum yaptık kendisiyle ama sene farkıyla. Biri Kova (sonundan) diğeri Balık (başından) iki kızı var ve araları tam 2 yıl 10 ay. Kızkardeşi de Amerika'da yaşıyor. Teyzesi sürekli gidip geliyor vs. Oradan O'nun kızlarına hediye gönderilmiş, çok az giyebildikleri şeyleri, bazıları Türkiye'ye geliş tarihleri sarkınca hiç giydirilememiş, üzerlerinde etiketleriyle duran giysilerini kullandık. Bana kalsa ne bileyim Ebay'e gireyim de oralardan birşeyler bakayım fln hiç aklıma gelmez. Ama gelen şeyler gerçekten çok zevkli, çok güzel ve buradaki şatafatlı kız bebek kıyafetlerinden değil, nasıl desem, arasan da bulamayacağın şeyler. Ne kadar yıkarsam yıkayayım bana mısın demediler mesela, bozulmadılar. İlginç şeyler de vardı, burada görmediğim mesela, ayaklar için ve kollar için parçaları olan ama onun dışında battaniye gibi düz dışı polar içi penye,kapşonlu, cırt cırtlı bir dışarı çıkarma kıyafeti gibi...Çook beğeniyoruz yani bu markaları. En çok beğendiğim bayıldığım Carter's oldu.Bir de Koala Baby...Diğerleri de Marcelin, Mini Wear (ikili takımlar), Vitamin Kids.
Yine hediye gelen Mini Damla marka ürünlerin renklerin ve kalıbını beğendim.
İstinye Park'a gidenlere önerim Jujube'ye uğrayın. Çok zevkli şeyler var. (Hamileyken aldığım bir tulumu çok beğeniyorum ama Duru'nun üzerinde güzel durmadı, bunu da belirteyim tabii...)
(Sonradan okudum da kendi cümlem saçma geldi; demek istediğim ürün güzel, çok beğendim ama bizim kıza pek yakışmadı, nasıl desem içini doldurmadı.)
Next Mutlaka uğranmalı. Ben hamileyken alış veriş yapmıştım. Fiyat çok uygun, renkler desenler süper. Alternatif çook vee dayanıklı, kaliteli ürünlerin çoğu...
Zara Baby: Ben özellikle erkek bebek annelerine gezmelerini öneririm. Oğlum olsa keşke dedirten güzellikte kıyafetlere rastlıyorum...Aynı şeyi kızlar için söyleyemem. Benim fikrim çok sıkıcı, tekdüze bebek kıyafetleri var, kızlar için.
Giysiler o kadar çabuk küçülüyor ki dolabın alt rafına yerleştirdiğim kıyafetleri arada çıkarıp deniyorum ,oluyor mu diye...Bazen unutup giydiremeden küçülebiliyorlar çünkü, bebeklerin hızına yetişmek zor...
Benim önerim hamileyken çok da alışveriş yapmamak gerek...Bebek çok iri ya da erken doğabilir...Bunu da düşünmek lazım...Bir de çok hediye geliyor...Vee yine aynı şeyi tekrarlamış olayım çook çabuk büyüyorlar.
Bu iki mimi bitirmenin sevinciyle darısı diğer mimlerin başına diyorum, ve herkes mimlenmiştir nasıl olsa diyorum vee kaçıyorum...

4 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Tugcem kipadada tesco markalı bodylerde var 5 li yada 3 lü paketlerde bende kullanıyorum . Cheeroke ayrı bir marka olarak yine aynı reyonlarda bulunuyor , onlarda baya kalite görünüyor . Kısın polar almıstım cheerokeden taş gibi , hiç tüylenmedi ve çok şekerdi .
Neyse , mime cevap yazdıgın için tesekkürlerimizide iletelim , Duru kızada öpücükleride yollayalım buradan . Selamlar :))
Ay bu arada keske Carters burda olsa diyesi geliyor insanın :))

Tuğçe dedi ki...

Hayatum,
Kipa İzmir'de heryerde ama İst.da yok.Yani yeni açıldı var 2 tane ama ikisi de iki uçta...Biri Kurtköy'de(Gebzeye yakın) biri de Silivri'de(Tekirdağa yakın) bilmem anlatabiliyor muyum? Dolayısıyle, yolumuz düşünce hemen dedim ki koca kişisine 'Dur! Bu kadar gelmişim hemen almam lazım' :)'
3lü dediklerinden düz beyaz, ve renkli desenlilerden 5li aldım...Şort takımlar aldım.Memnunum, fiyatları da uygundu. Carter's evet, böyle söylemek sanki ayıp, kanımca görgüsüzlük gibi, ama :) olsaydı ne iyi olurdu gerçekten. Bir de sen daha iyi bilirsin ama orada da mesela Carter'sın fiyatının çok olduğunu hiç sanmıyorum...Neyse, zaten 3-4 kez giyiyorlar ve büyüyüp bir daha içine sığmıyorlar...
Bu arada, rica ederim...Ne demek!
Bizden de size öpücükleer....

Travis dedi ki...

mim yediren yedirene..

Adsız dedi ki...

http://eekshop.com
You be capable of getting aspect?